sobota, 8 września 2012

Zagłosuj na mnie!

Chciałabym Was wszystkich prosić o obejrzenie i lajknięcie tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=R8YOuFQE0Do&feature=player_embedded. Jest to mój występ, który startuje w finale K- Pop Cover Dance Festival ( myślę, że większość z Was słyszała o tym ) i jeśli zdobędziemy z dziewczynami wystarczającą liczbę głosów to jedziemy na finał do Korei <3 gdzie spotkamy się z gwiazdami kpopu. Pomyślcie też o tym, że gdy nasza reprezentacja dostanie się do finału wtedy być może za rok jedna z gwiazd przyjedzie do nas jako jury i Koreańczycy w końcu zaczną nas zauważać ^^
Głosować można tutaj http://k-popworldfestival.kbs.co.kr/site/qualifiers/read.php?team_no=32. Założenie konta trwa chwilę, a dla mnie to możliwość spełnienia marzeń ; )

Proszę o głosy i pozdrawiam ; ) Niedługo pojawi się nowa notka ^^


5 komentarzy:

  1. Trzymam za Was kciuki :) Bardzo fajnie się ruszacie ! Skoro to Twoje marzenie, to warto trochę "popracować" na wygraną - na stronie http://hellbuzz.pl/ możesz się powymieniać głosami z innymi konkursowiczami z innych konkursów. Słupki od razu idą w górę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze masz możliwośc spełnienia marzeń. Oczywiście, ze wam pomożemy. Powodzenia, uda się i trzymam kciuki. A teraz jedyne, co mi pozostaje, to czekać na nowy rozdział :) Mam cichą nadzieję, że jeszcze dziś się pojawi ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. To jesteś Ty?! :O kibicuje wam od dawna o.o głupio wyszło, że musiałyście się zintegrować, ale z drugiej strony w grupie raźniej :D trzymam za was kciuki!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos już oddany i 3mam kciuki! Jesteście świetne Hwaiting! :D Musicie wygrać i powiedzieć im jak ich tu kochamy <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no wielki + za wybranie choreografii i piosenki <3
    Oczywiście zagłosowałam i trzymam kciuki. Pokażmy, że polska też coś potrafi :DD


    Lee JuKi

    OdpowiedzUsuń