czwartek, 29 listopada 2012

Informacja


            Wiem, że czekacie na kolejną część Brudnych Tajemnic, ale muszę Was zmartwić ^^ Mam już napisaną połowę rozdziału, ale kompletny brak czasu, by ją skończyć. Za tydzień z dziewczynami, które razem ze mną wygrały Warsaw K-Pop Cover Dance Festival, występujemy w stolicy przed samym ambasadorem Korei i innymi ważnymi osobistościami. Będzie także koreańska telewizja, więc zależy nam, żeby dobrze wypaść. Mam tylko tydzień, by nauczyć się dwóch układów, więc musicie mi wybaczyć ^^ Rodział pojawi się prawdopodobnie za 2 tygodnie ; )
Trzymajcie kciuki! :*

5 komentarzy:

  1. O jaacie, gratulacje! <3
    Skoro tak to, rozdział może poczekać.
    trenujcie ostro, żeby wypaść jak najlepiej.
    Będę trzymać za was kciuki. ;3
    *unosi zaciśniętą pięść*
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oya, oya, już nie jestem zła >D
    Chciałabym to zobaczyć T^T
    Będzie świetnie, zatańczycie genialnie, na pewno~ ^.^

    Hwaiting ~ :D

    ~Di

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie owocnej pracy i powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yey!*o*
    Jak ja ci zazdroszczę! Normalnie bardzo bardzo!
    Gratuluję z drugiej strony! Czy wasz występ będzie może emitowany gdzieś w Polsce? Chciałabym to zobaczyć! Będę trzymać kciuki! I czekać aż dodasz, cierpliwie! Dbaj o siebe z dziwczynami i dużo śpijcie< tryb troskliwej ajummy włączony!> I dużo jedzcie, nie? xD Hwaiting! Ogromy uścisków i życze powodzenia!
    G.G
    love-si-still-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeej ~*o*
    Jak ja wam zazdroszczę :) Gratuluję. :3 Więc jeżeli tak to rozdział może poczekać :D Trenuj i trenuj i trenuj żeby wypaść jak najlepiej ^ ^ I jak moja poprzedniczka jestem ciekawa czy będzie emitowany w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń