niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award


Zostałam otagowana przez Aki. I nie, nie zabiję Cię za to ^^
(EDIT: no cóż, Kei-chan też mnie nominowała ^^ Dziękuję ; )
(EDIT 2: Kasumi także ^^ Dzięki :* )



Zasady tego tagu:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



 

Moje odpowiedzi na pytania Aki ; )

1. Czym jest dla ciebie k-pop ?
To jest trudne pytanie. Muszę przyznać, że kpop trochę namieszał w moim życiu. Dzięki niemu poznałam wiele wspaniałych ludzi i przeżyłam mnóstwo wspaniałych chwil. Czym on dla mnie jest? Czymś, bez czego nie mogłabym żyć. Ucieczką od szarej rzeczywistości.

2. Masz jakieś zwierzątko domowe ?

Gdy byłam młodsza miałam królika i psa. Teraz niestety jest to niemożliwe ze względu na alergię mojego brata. Co prawda mam rybki, ale... co to za zwierzę? xD

3. Ulubiona potrawa ?

Zdecydowanie spaghetti. I zupa meksykańska <3

4. Czy masz jakiegoś koreańskiego/japońskiego ulubieńca ? Jeśli tak to kto to jest.

Lee Taemin z SHINee. Mój pierwszy i ostatni bias.

5. Ulubiony dzień tygodnia ?

To zależy od tego, co się w danym dniu wydarzy ^^

6. Lubisz zwierzęta ? Jakie jest twoje ulubione.

Lubię, ale nie mam ulubionego. Myślę, że wszystkie mają w sobie coś fajnego.

7. Chciałabyś zamieszkać w Tokio ?

Wolałabym Seul, lecz jakbym miała taką możliwość na pewno bym się nie wahała.

8. Jaki jest twój ulubiony napój ?

Czerwone wino.

9. Znienawidzony przedmiot w szkole ?

Redakcja typowej książki - na studiach.

10. Gdybyś miała możliwość poznać osobiście jedną azjatycką gwiazdkę kto by to był ?

Taemin oczywiście ; ) Od niego wszystko się zaczęło.

11. Jakiej cechy u siebie nie lubisz ?

Jestem bardzo niecierpliwa i czasem - wybuchowa.


Moje odpowiedzi na pytania Kei ; )

1. Jeśli nie k-pop to jaki rodzaj muzyki?
Trochę japońskiego rocka i amerykańskiego post-hardcore.

2. Jaki kraj chciałabyś/chciałbyś odwiedzić w przyszłości?
Koreę, Japonię. Bułgarię, już po raz czwarty ^^

3. Potrawa, jaką zawsze chciałeś/chciałaś zjeść.
Sushi, ale już jadłam, więc to się chyba nie liczy xD

4. Ulubiony smak lodów.
Czekoladowe.

5. Twoja piosenka na poprawę humoru.
A-Yo SHINee.

6. Twoje ulubione zdjęcie. Opisz je, z kim na nim jesteś i w jakich okolicznościach zostało zrobione.
Chyba zbyt dużo ich jest, by opisać jedno ; )

7. Jeśli buty to jakie?
Tenisówki/wiązane botki na obcasie.

8. Kolor Twojego pokoju?
Zielony.

9. Ulubione słowo w obcym języku.
Pabo haha ^^

10. Najważniejsza wartość w Twoim życiu?
Przyjaźń.

11. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
Od głupiej zabawy z przyjaciółką w podstawówce. Po aktorskich zabawach z wymyślonymi przez nas historiami, postanowiłyśmy to opisać.



Moje odpowiedzi na pytania Kasumi ; )

1. Co cię skłoniło do pisania?
Zaczynałam tak dawno, że już nie pamiętam. Na pewno chęć przelania swoich fantazji, marzeń na papier. Lubiłam później czytać to, co napisałam i wyobrażać sobie, że to prawda.

2. Czemu akurat Azja?Bo jest inna. Jest wyjątkowa. Bo słucham kpopu i uzależniłam się od opowiadań yaoi.

3. Czy charaktery postaci Twoich opowiadań są wzorowane na kimś?
Jeżeli występują w nich żeńskie bohaterki, często ubieram je w cechy, które sama chciałabym mieć.

4. Czego nie lubisz czytając czyjeś opowiadania? 
Nieczytelnej czcionki, dziecinnego myślenia, błędów i...damskich bohaterek xD

5. Przy jakim stylu muzyki najlepiej ci pisać, ballady, czy ostre brzmienie?
To zależy od tego, co w danym momencie piszę. Najczęściej jednak są to ballady lub szybsze, klimatyczne piosenki.


6. Masz przyjaciółkę która też jest wciągnięta w Azję?
Tak. To ona mnie w to wciągnęła, haha ^^

7. Będąc małym dzieckiem, w co najbardziej wierzyłaś? [typu Św. Mikołaj, UO, latanie na parasolce]
Nie pamiętam, ale w nic z wyżej wymienionych.

8. Jakie byłoby Twoje życie bez K-pop’u?
Takie jak niecały rok temu. Wolę jednak teraźniejszość^^

9. Ulubiony paring? [yaoi/yuri]OnTae i JongTae.

10. Mając do dyspozycji jedno życzenie od Dżina, jakie by ono było?
Chciałabym umieć stawać się niewidzialną ^^ Wtedy mogłabym przemycić się na samolot do Seulu, a potem podglądać gwiazdeczki kpopu <diabelski śmiech>.


11. Zamierzasz się rozwijać w pisarstwie?Myślę, że już to robię, ze względu na kierunek, który studiuję.



Otagowuję:


http://love-is-still-love.blogspot.com/
http://exo-writing.blogspot.com/
http://www.hidden--desires.blogspot.com/
http://www.shininigff.blogspot.com/
http://breathe-just-breathe-me.blogspot.com/
http://my-shinee-stories.blogspot.com/

Pytania:

1. Czym inspirujesz się w pisaniu opowiadań?
2. Kiedy napisałaś swoje pierwsze opowiadanie?
3. Czego nienawidzisz?
4. Czy jest taka rzecz/osoba, dla której mogłabyś wszystko poświęcić?
5. Kto jest Twoim biasem?
6. Jaki był pierwszy wykonawca kpopowy, którego usłyszałaś?

7. Czy chciałabyś przeżyć coś takiego, jak postaci w Twoich opowiadaniach?
8. Lubisz kuchnię azjatycką?
9. Co ci się najbardziej podoba, a co nie, w Azji?
10. Co lubisz robić w wolnych chwilach?

11. Utożsamiaż się z postaciami, o których piszesz?


5 komentarzy:

  1. Widząc, że mnie otagowałaś cały czas mruczałam pod nosem "Baka, baka,baaakaa" na Ciebie xd
    Kiedyś brałam udział w takim czymś, tylko na innym blogu.

    No nic, trzeba się pobawić _^_

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Libster Award ^^. Informacje na:
    www.stubbornboyyaoi.blogspot.com .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ^^" Na pytania odpowiedziałam na www.taozi-production.blogspot.com gdybyś chciała je zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki, że dopiero teraz, ale też cię nominuję XD

    Nie musisz odpowiadać, szczególnie ze wcześniej robiłaś to dla innych :D

    http://haruharu-junghee.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję Cię do Liebster Award! Pytania znajdziesz na moim blogu www.one-shoty-i-dluzsze-opowiadania-k-pop.blog.pl
    Pozdrawiam Julia :)

    OdpowiedzUsuń