piątek, 2 listopada 2012

Zapowiedź

W ankiecie nt tematu przewodniego następnego opowiadania wygrała szkoła. Motyw dosyć popularny i przyznam się, że ciężko wymyślić coś oryginalnego. Mam kilka pomysłów (nie aż tak oryginalnych, jak bym chciała) i tutaj pojawia się problem, który wybrać ^^
Czuję także małą presję na mojej osobie. Bo co będzie, gdy drugie opowiadanie okaże się gorsze od pierwszego?
Poniżej zamieszczam, krótki opis trzech opowiadań, których fabuła zdaje się już powoli kształtować w mojej głowie. Po prawej stronie bloga macie ankietę, to od Was zależy, która historia ukaże się na stronie ; )


Jestem otwarta na inne pomysły ^^ Także co do oneshotów. Może spróbuję czegoś
nowego.

--------------------------------------------------------

Edit: proszę o pozostawienie komentarza, na co zagłosowaliście ; ) Coś dziwnego dzieje się z tą ankietą oO.


1. Brudne tajemnice JongTae/MinKey
         Taemin jest męską prostytutką. Gra silnego i twardego, lecz na prawdę bardzo łatwo go zranić. Trafia do nowej szkoły, gdzie w tej samej klasie spotyka
Jonghyuna - syna jego alfonsa, który zna jego brudną tajemnicę ^^ Jonghyun obiecuje nic nie mówić w zamian za zabawianie się ciałem chłopaka.

2. Skrzydła 2Min/JongKey
         Taemin jeździ na wózku, ale ojciec wysyła go do normalnej szkoły. Tam zaprzyjaźnia się z Kibumem, który nie jest zbytnio lubiany ze względu na swój unikatowy styl bycia. Minnie marzy o tym, by być tancerzem. Codziennie po zajęciach zostają z Key w małej salce gimnastycznej, by ćwiczyć choreografie. Wracający z treningu Minho
i Jonghyun zaciekawieni przypatrują się chłopakom.

3. Ślepa miłość 2Min/JongKey
          Taemin jest niewidomy. Przyjeżdża do szkoły chłopców na wymianę. Kibum
i Jonghyun, zacięci wrogowie, zostają przydzieleni jako jego opiekunowie, jednak zwracają większą uwagę na kłótnie między sobą, niż niepełnosprawnego chłopaka. Pewnego dnia zostawiony sam sobie poznaje Minho.

26 komentarzy:

  1. Kurde mam dylemat nad 2 albo 3 ...
    Jednak po głębszym zastanowieniu decyduje się na 2 ;D

    ilonka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny!
    1 mnie uwiodło przez "Taemin jest męską prostytutką." XD I ogółem fabuła fajna.
    2 będzie na pewno.. ciekawe, pewnie będzie o przezwyciężaniu losu, czy coś.
    3 jakoś tak nie bardzo.. Minnie zbyt poszkodowany, ale doceniam pomysł bo sama bym nie wymyśliła..
    Wybór...
    *werble*
    Brudne Tajemnice ♥
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam 2 i 3! <3 1 pomysl tez jest ok, ale jongtae zdecydowanie do mnie nie przemawia D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzydla zdecydowanie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyżywasz się na maknae?
    Nie ładnie xd

    Ja zdecydowanie wybieram 1, nie chcę kolejnego 2Mina i JongKey TT TT

    ~Di

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że 1 zapowiada się dobrze....i zdecydowanie jestem za tym....oryginalne...ps. Świetny blog...
    Namida-Ren

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram 1. Jestem okrutna ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 zapowiada się świetnie, 2min <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, genialne pomysły! sama chciałabym takie mieć.
    moim faworytem jest zdecydowanie 2, paringi idealne a i fabuła najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, chcę wszystkie przeczytać *-*
    ale skoro mam wybrać jeden, to chyba to będzie 2 :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie najbardziej przemawia propozycja pierwsza - jest intrygująca. No i z wielką chęcią przeczytałabym JongTae w Twoim wykonaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie najbardziej przemawia 2...tak jak już moi poprzednicy,uważam,że te parringi najlepsze,no i fabuła.3 też fajne,ale pewnie byłoby sporo ograniczeń,przez niewidomego Taemina .c.c No i bardzo bym chciała,żeby akcja toczyła się powoli,nie tak jak w ostatnim opku. Nie piszę oczywiście,że mi się nie podobał,bo był cudny,tylko po prostu wszystko za szybko się działo,co się wiąże z tym,że opowiadanie kończy się też o wiele za szybko c:
    Także ja głosuję na dwójeczkę,pozdrawiam ;w;

    OdpowiedzUsuń
  13. 1! Zdecydowanie! Chcę zobaczyć opowiadanie z innymi paringami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem bezpowrotnie zakochana w dwójce, będę czytać nałogowo, jeśli napiszesz TAKI 2min <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszędzie Tae jest taki pokrzywdzony, ale to nic, przeżyjemy ^^ Najbardziej podoba mi się 2 i 3, ale po dłuższym zastanowieniu wybieram 2. Śmiać mi się chce, bo już mam nadzieję, że maknae jednak będzie mógł chodzić...Za bardzo się wczuwam :D
    Kitty

    OdpowiedzUsuń
  16. rowniez mysle, ze 2 najlepsze. nie moge sie doczekac ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 ! 2 i 3 oczywiście też bym przeczytała, ale Teamina mi szkoda, to byłoby zbyt okrutne, a że kocham MinKey iJongTea *___* / Chemical Usagi

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 i 3 zapowiada się ciekawie.1 też by była dobra ale nienawidze JongTae.Gomene T-T A pozatym to ostatnio oglądałam ciekawy film. MINKEY detektyw.Oj tak.Od razu w głowie pojawiło mi się yaoi .__.Chyba że mogłabyś napisac coś z OnTae bo ostatnio strasznie mi podpasowali *o* Taki słodki one shot ;) Byłabym mega szczęśliwa :p. Kurcze.Nie moge się zdecydować miedzy 2/3.Wrogość między JongKey byłaby ciekawa ale gdyby tak połączyć to z nagłym zainteresowaniem Jonghyun osobą Divy po zobaczeniu jego niesamowitego tańca hm... IAle to moje dziwne pomysły więc nie zwracaj uwagi.

    Kyumi

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście jestem za trójką, bo mnie opis urzekł *.* Ostatnio coś lubię angsty. Ale takie słodkie angsty. I jeszcze biorąc pod uwagę moją obsesję co do 2min'a no to wiadomo ^^ JongTae jakoś wciąż do mnie nie przemawia... Także głosuję na 2 lub 3 :D
    I cieszę się, że w końcu będę miała szansę przeczytać twoje opowiadanie od początku, bo czytałam one-shoty i uwielbiam twój styl, a za Replay też mam się zamiar wziąć w najbliższej przyszłości <3
    Weny życzę i mnóstwa pomysłów :*
    Miss.Alice

    OdpowiedzUsuń
  20. ja obstawiam jedynkę. nie dlatego, że zapowiada się soczyście ( xD ) ale dlatego, że nie lubie jak którykolwiek z chłopaków jest nieodwracalnie poszkodowany (?). Nie mam nic przeciwko JongTae - czekam wręcz, żebyś przekonała mnie do tego paringu *-* jakkolwiek zdecydujesz nadal będę fanką :3 czekam ^>^

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej chciałabym przeczytać zdecydowanie dwójkę. Uwielbiam 2min *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 to zajebisty pomysł <333 2 też *_* Najważniejsze by było 2min ^_^ Uwielbiam ten pairing

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm... Tak się zastanawiam i .... Jak najbardziej 2! Lubie tego typu rzeczy ^^ Lubie też mroczne i tajemnicze opowiadania ale to szczegół ^^

    OdpowiedzUsuń