piątek, 6 lipca 2012

Zakazany owoc (hentai/Jonghyun)


ostatni oneshot ; ) zaczynam opowiadanie ^^
------------------------------------------------------

         
Tyt: Zakazany owoc
Pairing: Jonghyun +

Gatunek: AU, hentai, smut
Rating: +18


           To było zakazane uczucie. Mijałam go codziennie. Rozsiewał swój zapach wokół mnie, działał jak afrodyzjak. Był narkotykiem. Mimo, że miałam go codziennie, wciąż pragnęłam więcej. Pragnęłam poczuć, a nie tylko widzieć.

Pokochałam brata.

          Była noc. Ciemność otaczała mnie ze wszystkich stron, a pośród ciemności był on. Gdy zamykałam oczy, lśnił wyraźnie, a za ścianą słyszałam jego oddech. Serce zaczęło bić szybciej. Tęsknota. Ona zawsze powracała nocą.
 
          Drzwi delikatnie skrzypnęły. W pokoju było duszno, on siedział pod ścianą, a jego ręka ruszała się miarowo. Miał przymknięte powieki, a na ustach lekki uśmiech.
- Jonghyun?
Spojrzał na mnie. Wzrok miał zamglony. Masturbował się. Kiedy wypowiedziałam jego imię, nasienie pobrudziło pościel.

 
          Cień na ścianie zwiększył się. Łóżko lekko skrzypnęło, gdy powoli się z niego zsunął. Ciche kroki. Jego brązowe oczy patrzyły na mnie, wargi lekko wykrzywiał w uśmiechu. Dłonie zagłębiły się w moje włosy i musnęły kark. Nachylił się i pocałował moją szyję. Zadrżałam. 

 
          Jego usta były gorące i nachalne. Powietrze było gęste, albo to jego oddech wokół mojej twarzy. Jego usta były wszędzie. Muskały kark, przygryzały lekko szyję, pieściły moje piersi. Zarzuciłam mu ręce na ramiona i przyciągnęłam do siebie. Moje serce biło szybko, bardzo szybko. Obijało się o jego umięśnioną klatkę piersiową.

 
          Chciałam powiedzieć: kocham, lecz z moich ust wydobywały się wyłącznie ciche jęknięcia. Na skórze perlił się pot niczym łzy szczęścia. Jego dłonie były wszędzie. Muskały talię, szczypały sutki, pieściły wrażliwą skórę. Moje ręce drżały, gdy zdejmowałam jego spodnie. Drżały, gdy nieśmiało ujęłam jego męskość i zacisnęłam na niej palce. Pulsowała.

 
          Poczułam. Poczułam swojego brata w sobie, jego lepkie nasienie oklejało mi uda,
a język zaznaczył mokre ścieżki na mojej skórze. Zobaczyłam. W jego oczach zobaczyłam pożądanie i miłość. Chciałam powiedzieć: kocham, a on zrozumiał mnie bez słów. On kochał mnie swoim ciałem.


          Pragnęłam poczuć, a nie tylko widzieć. Poczułam i zobaczyłam. Na moich ustach, spuchniętych od pocałunków i zaczerwienionych od pieszczot wykwitł uśmiech. Pokochałam brata. Kochałam Jonghyuna.
 

          A Jonghyun kochał mnie.

4 komentarze:

  1. Wzruszyłam się *-*
    Co prawda nie popieram takich patologii, ale musze przyznać, że udał Ci sie ten oneshot^^
    Podoba mi sie nie tylko pod względem treści, ale i budowy. Lubie jak autor umiejętnie wplata zdania krótkie pomiędzy te bardziej złożone. Jakoś przez te krótkie zdania i równoważniki wszystko wydaje mi się bardziej dosadne i głębsze.
    Z niecierpliwością czekam na opowiadanie ;3 Ale mogłaś mi wspomnieć o czym będzie, a nie mnie tu takie zaskoczenie łapie, że w ogóle jakieś piszesz... -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja może jestem dziwna, ale lubię tego typu opowiadania.
    I nie mogę się już doczekać opowiadania. Cały czas sie go doglądam ale w końcu zakomunikowałaś nam , że wkrótce sie pojawi więc teraz zostaje nam czekać. Sądząc po twoich dotychczasowych one-shotach to będzie super ;)
    Weny.

    Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę być tą dziewczyną ^^ Nie no żart. ^^ Nie no serio ^^
    Bardzo mi się podobało, jak zwykle z resztą. Bardzo przyjemnie się czytało i JONGHYUN ♥♥♥♥
    Mówisz, że to twój ostatni one-shot. Zobaczymy i powodzenia w dłuższym opowiadaniu, którego ładnie i cierpliwie wyczekuję ^^
    Co ja gadam ??? Nie ma cierpliwośćiiiii!!!!
    Kolejne pytanie odemnie ^^ : Opowiadanie to dłuższe będzie Yaoi czy Hentai ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tego typu ,,związkami". Było to ciekawe... I to chyba tyle. Bardzo fajne opisy, jak zawsze, ale było to zbyt krótkie żeby się "wczytać".
    Po za tym... Trochę dziwna akcja. Siostra wchodzi do pokoju, brat się masturbuje i... no właśnie. Było to lekko dziwne ale to prawdopodobnie przez moje inne upodobania.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń