poniedziałek, 17 września 2012

Wolny (hentai/Taemin)


takie małe coś, już dawno napisane, ale zachciało mi się coś wstawić ^^
Następny rozdział Replay pewnie będę pisała jutro jak najdzie mnie wena po japońskim (ahh te bliskie spotkania z azjatycką kulturą ^^), mam jeszcze do połowy napisany oneshot 2Min, jakoś mnie ostatnio naszło na ten pairing *_* Oneshot jest w dosyć innych klimatach niż pisałam, także wyczekiwać! ^^
--------------------------------------------
Kasumi
* Tae jest moim biasem <3 Jedynym i ubóstwianym odkąd zaczęłam słuchać k-popu. Nie mogłabym go nie lubić ;d;d Uzależniłam się od tego wszystkiego dzięki niemu - gdyby nie jego taniec, pewnie nigdy nie zwróciłabym uwagi na piosenki SHINee, które było moim pierwszym
k-popowym zespołem ; )
Po prostu znudziło mi się już trochę kreowanie go na takiego małego, bezbronnego dzieciaka, więc
w Replay odkrywa swoją złą naturę haha <diabelski śmiech> xD
* Co do Key, nie wiem czemu jest u Ciebie ostatni, ja go uwielbiam xD Nie jest tu taki divovaty, ale cóż... taką mam koncepcję ^^
* Onew Condition... w ogóle muszę się przyznać, że ciężko mi się pisze coś z Onew w tym opowiadaniu -,-
* Taeminowi ulegają wszyscy ^^
Nie uraziłaś mojej twórczości, takie kometarze bardzo pomagają i inspirują ^^

-------------------------------------------------


Tytuł: Wolny
Pairing: Taemin +
Gatunek: AU, hentai, angst
Rating: +12


         Lekki wiatr muskał jej policzki. Noc okryła ją ciemnością jak płaszczem, ukrywając wilgotne ślady łez. Skuliła się w sobie. Beton był zimny i chropowaty. Jednak to nie było ważne. Ważna była wolność, której mogła dosięgnąć tylko w tym miejscu.
- Myślałem, że tylko ja tu przychodzę. - usłyszała.
Odwróciła się gwałtownie, gotowa w każdej chwili poderwać się do ucieczki.
Brązowe oczy zalśniły w mroku. Ktoś usiadł obok niej ciepłym oddechem znacząc swoją obecność.
- Kiedy tu siadam, czuję, jakby czas się zatrzymał. Jakby nigdy nic się nie zdarzyło, jakbym nadal był... - tu głos mu się załamał.
- Zdrowy. - szepnęła czując jak to słowo spala ją od środka.
Spojrzał na nią. W jego ciemnych oczach nie widziała smutku. To raczej zrezygnowanie. Czy ona też tak będzie wyglądać..?
- Mogę cię przytulić? - zapytał. Nagły podmuch wiatru sprawił, że zadrżała. Słowa chłopaka zabrzmiały w jej głowie. Przytaknęła lekko czując jak jego chude ramiona oplatają się wokół jej talii, a jego ciepły oddech muska jej policzki. Objęła go, czując wypukłość żeber pod bladą skórą.
Nagle puścił ją. Zmieszany odsunął się uśmiechając się przepraszająco. Zabłysły światła. Ktoś krzyczał. Ciemne sylwetki przesłoniły księżyc zagłuszając ciszę ciężkim stukotem obcasów.
- Taemin! Co tu robisz? Nie wolno ci wychodzić! - nieprzyjemny kobiecy głos przeszył powietrze. Silne ramiona uniosły chłopaka. Blask jego oczy zgasł jak świeca na wietrze. Lśniące krople spłynęły po jego policzku muskając spierzchnięte wargi.
Odwróciła się. Chciała znów czuć się wolna, znów zapomnieć o...
Ale nie umiała.
    Gdy nad ranem drżąca wracała do pokoju białym korytarzem, pielęgniarki w białych strojach prowadziły łóżko. Brązowe włosy odcinały się na tle wszechobecnej bieli, lecz skóra zdawała się być równie biała, jak ściany. Oczy nie lśniły. Mleczne powieki były zamknięte.
- Nie żyje. - usłyszała.
Już nigdy nie zalśnią...
- Jesteś wolny. - powiedziała cicho i uśmiechnęła się.

9 komentarzy:

  1. OH MAMO!♥ To takie cudowne, acz smutne. Więcej smutów ^^
    Dziękuje ze wytłumaczyłaś to.. wszystko ^^ Minnie też jest moim biasem. Takim naaj♥
    Choć jak przeczytałam że "hentai" już zaczęłam snuć domysły że coś.. ostrego jak te starsze ^^
    Duuużo inspiracji i weny kocie ♥
    Pozdrawiam, wierna czytelniczka ~Kasumi Kuno =3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uaah co tak nagle wszystkim sie na hentai wzięło T-T zaglądam na blogi o shinee i wszędzie hentai T-T Załamaliście mnie .__.
    Mam nadzieje że niedługo pojawi się jakiś ładny one shot yaoi albo kolejny part replay bo czekam z niecierpliwością <3
    Kyumi

    OdpowiedzUsuń
  3. smuutne ;_; <3 aż nie wiem co napisać.. piękne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótkie, ale ładne :). Czekam niecierpliwie na kolejny part replay~ Mam cichą nadzieję, ze wena ci będzie sprzyjać i zaskoczysz nas nowym partem wcześniej, haha. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wee ? Dlaczego takie smutne ? W sumie ja też czasami muszę coś takiego napisać, więc rozumiem.
    Najbardziej spodobało mi się ostatnia linijka ,,- Jesteś wolny. - powiedziała cicho i uśmiechnęła się". Piękne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ogół mu się podobało. Smutne i bez happy endu. Brakowało mi tylko wytłumaczenia. Dlaczego ona położyła się na betonie? Jaką choroba? Itp. Itd.
    Reszta była ok choć niestety muszę powiedzieć że nie oczarowalas mnie tym tak jak innymi swoimi dziełami.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj~
    Trafiłam tutaj całkiem przypadkowo. Muszę jednak przyznać, że prawdopodobnie zostanę na dłużej...~
    To, co napisałaś bardzo mnie przejęło. Tym bardziej, że jestem Taemintem. Myślę, że jeśli dalej będziesz próbować, Twoja twórczość bardzo szeroko się rozwinie. Styl pisania jest bardzo dobry. Akcja rozgrywa się spokojnie a człowiek szybko się zaczytuje. Brawo :3

    Zapraszam do siebie. Może moja twórczość nie jest czymś cudownym, ale nieśmiało zachęcam do czytania i komentowania, by wyrazić własną opinię~
    http://srebrne-mgly.blogspot.com

    Trzymam kciuki za Twoją pracę, Shawol fighting!~
    ~Diam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż ja mogę powiedzieć? Popłakałam się i tyle.

    ~~KyoMinnie~~

    OdpowiedzUsuń
  9. Popłakałam się, a przyznam ci, że strasznie trudno mnie wzruszyć. ; - ;

    OdpowiedzUsuń